Klantenservice

Betaling

Wij accepteren de volgende betaalwijzen:

  • iDeal
    • Makkelijk en volgens de beveiligingseisen van uw bank
  • Creditcard
    • Wij accepteren VISA, MasterCard en American Express credit cards die zijn uitgegeven in Nederland en België
    • Om fraude te voorkomen accepteren wij helaas geen credit cards die zijn uitgegeven in andere landen dan Nederland en België
  • Paypal
    • Log in met uw PayPal account
  • Overschrijving

Indien u niet in staat bent om het verschuldigde bedrag via één van bovenstaande betaalwijzen te voldoen, dan kunt u de bestelling plaatsen via de webshop en het bedrag voldoen via een overschrijving naar Babassu Leiden en Amsterdam BV, IBAN NL45 ABNA 0557 1959 77 o.v.v. het ordernummer. Indien u gebruik maakt van deze betalingswijze ons graag hiervan op de hoogte brengen via webshop@babassu.nl. Wij zullen de bankbetaling dan controleren en na ontvangst de goederen versturen.

Bezorging

Wij bezorgen via GLS. GLS bezorgt in Nederland en België van maandag t/m vrijdag.
Indien wij het product op voorraad hebben, dan geldt:

  • Bestelling maandag t/m donderdag vóór 13 uur – levering volgende dag
  • Bestellingen van donderdag 13 uur tot vrijdag 13 uur, levering op maandag
  • Bestellingen van vrijdag 13 uur tot maandag 13 uur, levering op dinsdag
  • In extra drukke periodes zoals de dagen rondom de feestdagen, kunnen afwijkende levertijden gelden.

Indien wij het bestelde product niet op voorraad hebben, dan geldt:

  • Als een product tijdelijk is uitverkocht, zullen wij het voor u bestellen en het u zo snel mogelijk leveren. Indien de verwachte levertijd langer dan 4 werkdagen na bestelling is, dan nemen wij contact met u op per e-mail of telefoon om u te informeren over de verwachte levertijd. Indien u deze niet acceptabel vindt, dan zullen de bestelling annuleren en het reeds betaalde bedrag per omgaande retourneren.
  • Mocht uw bestelling één of meerdere producten bevatten die niet binnen bovengenoemde levertijden kunnen worden bezorgd, dan nemen wij contact met op. Desgewenst zullen de beschikbare artikelen dan worden verzonden en zullen wij de niet direct leverbare artikelen op een later moment leveren. Voor deze nalevering zullen geen extra bezorgkosten worden berekend.

Indien de producten niet (meer) leverbaar zijn, dan geldt:

  • Wij leveren uit voorraad. Wij monitoren daarom voortdurend de beschikbaarheid van ons online aanbod. Het kan helaas toch in uitzonderlijke omstandigheden toch voorkomen dat het door u gewenste product niet meer leverbaar is. Wij zullen dan het aankoopbedrag inclusief eventueel betaalde verzendkosten aan u crediteren.

Tekenen voor ontvangst
GLS biedt het product aan op het door u bij de bestelling aangegeven huis- of werk adres. De ontvanger bevestigt vervolgens dat het pakket is aangenomen door zijn/haar handtekening in de handscanner van de bezorger te zetten. Een ander lid van het huishouden mag ook namens de geadresseerde het pakket aannemen.

Als niemand thuis is
GLS vraagt een van de buren of ze het pakket kunnen aannemen. Als geen van de buren het pakket kan aannemen, neemt GLS het mee terug naar haar depot.
In beide gevallen laat de bezorger een zogeheten “Niet Thuis Bericht” achter met belangrijke informatie, zoals de naam van de buren of informatie over de afleveropties. Op het Niet Thuis Bericht staat een “Niet Thuis Code”. Hiermee kan de ontvanger het pakket online volgen, bijvoorbeeld op een smartphone.
De Niet Thuis Code is met name belangrijk als GLS het pakket naar het depot heeft teruggebracht. De ontvanger kan dan online, met het nummer en de postcode, zelf bepalen van welke van onderstaande opties hij/zij gebruik wil maken.

Afleveropties na een Niet Thuis Bericht
Als een pakket naar het depot is teruggebracht, biedt GLS de volgende opties:

  • Het pakket opnieuw laten aanbieden op hetzelfde bezorgadres. Voor de beschikbare bezorgdata worden tijdvensters van drie uur opgegeven.
  • Het pakket zelf bij het GLS-depot of een GLS PakketShop afhalen. Het pakket blijft in het depot of de PakketShop en kan binnen vijf dagen opgehaald worden.
  • Het pakket weigeren. Het pakket wordt retour afzender gestuurd.

Zelf kiezen waar en wanneer u wilt laten bezorgen
Nadat u een bestelling heeft geplaatst en betaald en deze door GLS is opgehaald, ontvangt u een e-mail van GLS. Hiermee kunt u het pakket volgen en desgewenst zélf bepalen wanneer en waar het bezorgd moet worden.

Kosten Bezorging

De kosten bedragen € 6 per bestelling. Een bestelling boven de 30,00 euro verzenden wij gratis binnen Nederland en België.

Bezorging op een ander adres

U kunt uw bestelling desgewenst op een ander adres laten bezorgen, bijvoorbeeld als cadeau.

  • Als u ervoor kiest de bestelling (als cadeau) op een ander adres dan het factuuradres te laten bezorgen, dan wordt de factuur niet mee gezonden.

Retouren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Deze termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde de goederen in ontvangst hebt genomen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons dat schriftelijk laten weten per post of via een e-mail aan webshop@babassu.nl

Retouradres

Babassu Online
Nieuwe Rijn 60
2312 KC Leiden

Garanties

Als klant van Babassu heeft u recht op een goed product. Volgens de wettelijke garantie moet het product zijn of doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien dit niet het geval is, neem dan contact met ons op via webshop@babassu.nl of telefonisch, dan zullen we er alles aan doen om samen met u tot een acceptabele oplossing te komen.

Terugbetaling na herroeping

Als u van uw recht gebruik maakt om de overeenkomst binnen de gestelde tijd te herroepen, dan ontvangt u alle betalingen met betrekking tot uw bestelling, inclusief leveringskosten, binnen enkele dagen retour. De terugbetalingstermijn die wij hanteren bedraagt maximaal 14 dagen nadat u ons schriftelijk op de hoogte heeft gesteld dat u de overeenkomst wilt herroepen. Voorwaarde is wel dat wij de geleverde goederen van uw retour hebben ontvangen of dat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden. Deze goederen dienen zo snel mogelijk, in ieder geval uiterlijk binnen 14 dagen nadat u ons schriftelijk heeft laten weten dat u de overeenkomst wilt herroepen, te worden geretourneerd.
Geretourneerde artikelen moeten onbeschadigd en ongebruikt zijn en in de originele verpakking zijn. Ze kunnen niet worden geretourneerd indien de verzegeling van de verpakking en/of van het product zelf is verbroken.
Indien u de verzendkosten voor de retourzending heeft betaald, dan ontvangt u deze alleen terug indien één of meerdere producten uit de zending beschadigd, verkeerd of anderszins niet correct zijn geleverd. Indien u de producten om een andere reden retourneert, dan zijn de verzendkosten voor de retourzending voor uw eigen rekening.

Contact

U kunt contact met ons opnemen via webshop@babassu.nl. Op werkdagen kunt u ons tussen 9 en 18 uur ook telefonisch bereiken via 071-5149207. Indien u een bericht voor ons achterlaat, vermeld dan duidelijk uw naam, telefoonnummer en de datum en het nummer van uw bestelling.

Reviews

Wij vinden uw mening over onze producten en service zeer belangrijk en nodigen u graag uit om deze via een review te delen met anderen. U kunt dit doen door onder het betreffende product uw mening te geven en het te beoordelen met een aantal sterren. Alle reviews worden voor plaatsing door ons beoordeeld. Hiervoor gelden de volgende spelregels:

  • Reviews gaan over uw persoonlijke ervaringen met het product: gebruik, voordelen, resultaten, etc
  • Indien u minder positieve ervaringen heeft met het product, formuleer dit dan op een constructieve wijze, zodat anderen ook iets hebben aan uw mening
  • Obsceen, grof en beledigend taalgebruik wordt niet getolereerd
  • Verwijzingen naar andere aanbieders van producten/andere websites zijn niet toegestaan
  • De reviews zijn uitsluitend bedoeld om uw mening over en ervaringen met het product zelf te delen met andere bezoekers van de website. Indien u vragen hebt of uw mening wilt geven over onze service of de (status van) uw bestelling, dan graag contact opnemen met onze klantenservice via webshop@babassu.nl of 071-5149207.

Algemene voorwaarden

Lees en download hier onze algemene voorwaarden

Wassenaar : 070 51 15 751 Leiden : 071 5149207 Amsterdam : 020 471 5148